Pogoji poslovanja

  1. SPLOŠNO

Splošni pogoji spletnega portala PIVO-APE.SI so sestavljeni v skladu z:

  • Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), 
  • Zakonom o omejevanju porabe alkohola (ZOPA-A), 
  • Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), 
  • Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1); 
  • upoštevajo tudi priporočila GZS ter mednarodne kodekse e-poslovanja.

S spletnim portalom PIVO-APE.SI (v nadaljevanju »portal«) upravlja Aljaž Papež s.p. (v nadaljevanju »upravitelj«), ki je hkrati tudi prodajalec. Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo delovanje portala, pravice uporabnikov in poslovne odnose med prodajalcem in kupcem (v nadaljevanju tudi smiselna uporaba »uporabnik«). 
Za izvedbo nakupa na spletnem portalu PIVO-APE.SI uporabnik potrebuje enolično uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime je naslov elektronske pošte, s katerim bo le-ta posloval na tem portalu. Uporabniško ime in geslo uporabnika opredeljujeta kot kupca in ga povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki. Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa ter druge pravice, na primer posebne popuste ipd. Uporabnik z registracijo potrjuje, da sprejema splošne pogoje poslovanja in druge najpogosteje s posameznim izdelkom povezane posebne pogoje ter vse spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh. Uporabnik z registracijo tudi izrecno potrjuje, da je starejši od 18 let. Slednje zagotavljamo s preveritvenim modulom.

Uporabniki portala so lahko fizične osebe in pravne osebe. Aljaž Papež s.p. in fizične osebe medsebojne obveznosti urejajo s temi splošnimi pogoji in Zakonom o varstvu potrošnikov.Aljaž Papež s.p. in pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, medsebojne obveznosti uredita s pogodbo, kjer opredelita splošne in posebne pogoje sodelovanja. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastniško vlogo, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Upravitelj se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil informacije o:

  • identiteti podjetja – ime družbe, sedež, registrsko oziroma matično številko,
  • kontaktnih podatkih, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta in telefon),
  • bistvenih značilnostih blaga oziroma storitev vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami, dostopnosti – blago ali storitev, ki je v ponudbi na portalu, naj bi bili dostopni v razumljivem roku; o dobavljivosti in roku dobave je uporabnik vsakokrat obveščen po elektronski pošti,
  • pogojih dostave izdelkov ali izvedbe storitve in sicer najmanj o možnih načinih,
  • krajih in rokih dostave, vseh cenah ki so jasno in nedvoumno določene s prikazom strukture cene – neto cena izdelka ali storitve, davek na dodano vrednost in stroški dostave,
  • načinih plačila,
  • veljavnosti ponudbe,
  • rokih, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop ter morebitnih stroških vračila blaga,
  • postopkih reklamacij in pritožb.
  1. UPORABNIK

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu. Ob prijavi mora uporabnik vnesti naslednje osebne podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja, 
  • država bivanja, 
  • naslov elektronske pošte, 
  • uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte, 
  • geslo v skriti obliki, 
  • telefonska številka ter ostale neobvezne podatke, ki jih uporabnik vnese ob prijavi.

Upravitelj ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih uporabnik vnese ob registraciji. Z registracijo uporabnik soglaša, da bo prejemal obvestila, ki so vezana na njegovo naročilo oziroma sistemska obvestila. Ob registraciji se lahko uporabnik odloči za prejemanje obvestil o posebnih ugodnostih in akcijah, predstavitvah novih izdelkov in o morebitnih nagradnih igrah. Upravitelj portala zagotavlja skladnost prejemanja obvestil z ZVOP-1 oz. ZVOP-2 z OPT-IN pristankom uporabnika za prejemanje informativnih obvestil.

  1. MOŽNOST NAKUPOVANJA ZA FIZIČNE OSEBE

Za razliko od možnosti ogleda spletne ponudbe na portalu je nakup možen samo za registrirane uporabnike portala. S klikom »Dodaj v košarico« uporabnik zagotavlja:

  • da je starejši od 18 let,
  • da mu ni odvzeta poslovna sposobnost.
  1. MOŽNOST NAKUPOVANJA ZA PRAVNE OSEBE

Postopek nakupa za pravne osebe je enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku uporabnik izbere možnost račun na podjetje in potrdi strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali kot pravna oseba, le-to izberete iz svojega arhiva. Če želite račun na pravno osebo, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za pravne osebe. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine pravnim osebam ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja PIVO-APE.SI . Več o možnostih vračil v nadaljevanju.

Portal PIVO-APE.SI pravnim osebam omogoča naslednje oblike plačila:

  • s kreditno kartico preko platforme Stripe, 
  • z nakazilom na račun prodajalca po ponudbi oziroma predračunu. 
  1. IZDELKI IN CENE

Nakupovanje na portalu poteka v slovenskem 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izdelke uporabnik izbira in naroča iz seznama izdelkov na portalu. Navkljub rednemu posodabljanju stanja zalog, upravitelj ne izključuje možnosti napak. Zato uporabnik takoj po oddaji naročila vedno dobi na e-naslov potrditev naročila in ostale potrebne informacije za izvedbo nakupa. Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru 100 % plačila preko platforme Stripe ali plačila po predračunu z nakazilom na TRR. Posebne cene so na portalu posebej označene. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika. Vse cene na portalu so navedene v evrih in vsebujejo davek na dodano vrednost – DDV, razen pri izdelkih, kjer je to posebej ali drugače navedeno.

Cene izdelkov in storitev se na portalu spreminjajo. Cene se oblikujejo tudi na osnovi posebnih akcijskih ponudb, uvajanja novih izdelkov ali promocijskih akcij. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena med obdelavo naročila spremeni, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa in mu hkrati ponudil alternativno rešitev. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov.

Strošek dostave se obračuna glede na znesek naročenih izdelkov:

  • od 0€ do 10,99€ = 3,66€
  • od 11€ do 23,99€ = 4,88€
  • od 24€ do 49,99€ = 6,1€
  • od 50€ do 99,99€ = 7,32€
  • od 100€ do 9999 = brezplačna dostava

Vsi zneski vsebujejo DDV.

Naročeni izdelki bodo odpremljeni najkasneje v 5 delovnih dneh po prejemu plačila.

  1. SKLENITEV KUPOPRODAJNE POGODBE

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in – kupcem je sklenjena vsakokrat v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo, s tem ko kupcu pošlje elektronsko sporočilo z zadevo »Potrditev naročila št. XXXX«. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravitelja in kupcu – uporabniku dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (MOJ RAČUN).

  1. NAČINI PLAČILA

Upravitelj omogoča naslednje načine plačila:

  • s kreditno kartico preko platforme Stripe (velja spletna cena), 
  • z nakazilom na račun upravitelja portala PIVO-APE.SI po ponudbi oziroma predračunu (velja spletna cena).

Upravitelj uporabniku – kupcu izda razčlenjen račun.

  1. PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice, 
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma dogovoru z upraviteljem portala. 

  1. POSTOPEK NAKUPA

10.1 Sprejem naročila

Uporabnik po prijavi na portal izbira izdelke in jih nalaga v košarico. Ko izbere vse izdelke, lahko uporabnik pred oddajo naročila pregleda košarico in spremeni količine izdelkov ali posamezen izdelek iz košarice odstrani. Izbere način plačila, naslov za dostavo in naročilo odda. Po oddaji naročila uporabnik – kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem upravitelja. Status takšnega naročila je »naročilo sprejeto« oziroma »prednaročilo« in ponudnika ne zavezuje k zagotovitvi naročenih izdelkov, dokler takšnega naročila ne potrdi. Uporabnik lahko prekliče naročilo v roku ene (1) ure od potrditve sprejema naročila. Na portalu PIVO-APE.SI ima uporabnik na voljo natančne podatke o statusu in vsebini naročila.

10.2 Potrditev naročila

Če uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Za blago, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik vezan izključno na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Po elektronski pošti ponudnik kupca sproti obvešča o dobavi izdelkov. Če je rok dobave predolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku. Ta bo izdelek odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitno plačilo, ostale izdelke iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Status takšnega naročila je »naročilo potrjeno« in zavezuje prodajalca k dobavi naročenih izdelkov. Za naročila, ki odstopajo od povprečnih naročil pri ponudniku ali ponudnik domneva, da gre za sum zlorabe, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca ter preveriti naročilo in po potrebi zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih načinov plačil ali naročilo zavrniti. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

10.3 Dostava in prevzem naročenih izdelkov

Prodajalec v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje na s strani uporabnika izbrani naslov za dostavo in ga o tem obvesti po elektronski pošti. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o postopkih v zvezi z vračilom izdelkov, zamudo pri dostavi in pritožbami. Po prejemu izdelkov in preteku zakonsko določenega roka za vračilo se status naročila spremeni v »naročilo končano«.

10.4 Status naročila

Registrirani uporabniki lahko na portalu PIVO-APE.SI spremljajo status naročila. Statusi naročila so naslednji: naročilo oddano, naročilo sprejeto, naročilo potrjeno/zavrnjneno/(delno) stornirano, izdelki v dostavi, naročilo končano. Oddana naročila se obdelujejo v delovnem času upravitelja po vrstnem redu oddanih naročil oziroma po planiranih časovnih terminih za prevzem blaga.

  1. PREVZEMNA MESTA

Upravitelj omogoča osebni prevzem naročenega blaga na prevzemnih mestih: Pivovarna APE, Aljaž Papež s.p., Metni Vrh 29/e 8290 Sevnica.

Osebni prevzem na tej lokaciji je mogoč po dogovoru.

Uporabnik – kupec ob naročilu označi želeno prevzemno mesto v kolikor ni izbral dostave z dostavno službo.

  1. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD POGODBE

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki kupi izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@pivo-ape.si ali izpolni obrazec za odstop od pogodbe, ki ga najdete na povezavi https://pivo-ape.si/wp-content/uploads/2020/06/obrazecodstopodpogodbe.docx.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrniti po pošti ali na naslov prodajalca: Aljaž Papež s.p., Metni Vrh 29/e, 8290 Sevnica ali ga osebno prinese. Za rok odstopa od pogodbe se štejeta dan in ura prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv sam kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. 
Kupec sme opraviti ogled in preizkus kupljenih izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti izdelka, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od vrste pošiljke. Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).  

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je izdelek, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Vračilo prejetih plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.

Zaradi zagotavljanja sledljivosti, točnosti in pravočasnosti vračila se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče! Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot. Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine.
Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

12.1 STVARNA NAPAKA

Odgovornost za stvarne napake Prodajalec odgovarja Potrošniku za stvarne napake blaga, prodanega na podlagi pogodbe, sklenjene v spletni trgovini, v skladu z določili 37. do 37.č člena in 39. člena ZVPot, ki se glasijo:

37. člen

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

37.a člen

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

37.č člen

Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake, kot je določena s tem zakonom.

Pogodbeno določilo, ki nasprotuje prejšnjemu odstavku, je nično.

39. člen

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

12.2 Reševanje sporov

Morebitni potrošniški spori se rešujejo sporazumno, v kolikor takšna rešitev ni mogoča, je za spore pristojno okrajno sodišče v Krškem.

Skladno z zakonskimi normativi Aljaž Papež s.p. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Aljaž Papež s.p. pa na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi   https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV IN VARNOST

Upravitelj se zavezuje, da bo zbrane podatke uporabnikov obdeloval izključno za namene e-poslovanja portala in jih ne bo posredoval tretjim osebam, razen v primerih, ko obstajajo za takšno ravnanje zakonske podlage, na primer ob sumu spletne goljufije. Vsak registrirani uporabnik z registracijo dovoli hrambo in obdelavo osebnih podatkov za potrebe izpolnitve naročila ter z naročilom povezano in potrebno komunikacijo.

Če je ob registraciji uporabnik podal izrecno dovoljenje za obdelavo podatkov za namene neposrednega trženja in proučevanja nakupnih navad, se ti podatki lahko uporabijo tudi za te namene. 
Ponudnik za določen čas 1 leta hrani IP naslove vseh obiskovalcev portala, pri registriranih članih pa še vse obvezne podatke in izbirne podatke, ki so jih le-ti vnesli ob registraciji. Dodatno upravitelj hrani še:

  • naslove za dostavo, 
  • državo prebivališča, 
  • čas in datum registracije in 
  • arhiv komunikacije med upraviteljem in uporabnikom.

Dostavni službi posredujemo samo za dostavo nujno potrebne podatke, in sicer:

  • ime in priimek uporabnika, 
  • naslov za dostavo in 
  • kontaktno telefonsko številko. 

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko zaščito svojega računalnika ali pametne naprave. Upravitelj lahko podatke v anonimizirani in agregirani obliki uporabi za namene statističnih analiz in optimizacijo portala PIVO-APE.SI. Upravitelj portala ima vzpostavljen sistem varovanja informacij, ki vključuje tehnične, postopkovne in organizacijske ukrepe.

  1. NEPOSREDNA KOMUNIKACIJA

Če želi uporabnik neposredno komunicirati z upraviteljem portala, lahko pokliče na telefonsko številko +38641871115. Za pomoč in dodatne informacije je uporabniku na voljo tudi e-naslov info@pivo-ape. Upravitelj bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, 
  • pošiljatelj bo jasno razviden, 
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne; 
  • prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, 
  • opozorilo o omejevanju uporabe alkohola v skladu z ZOPA, 
  • možnost odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

Odjavo uporabnika od prejemanja oglasnih sporočil bo upravitelj trajno upošteval.

  1. OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA UPORABNIKOV

Ocene, mnenja in priporočila (v nadaljevanju »mnenja«) uporabnikov ter recenzije izdelkov so ena izmed temeljnih funkcionalnosti portala in so namenjeni boljšemu informiranju skupnosti uporabnikov. Upravitelj omogoča objavljanje mnenj samo registriranim uporabnikom portala. Z oddajo mnenja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja in upravitelju dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. 
Upravitelj ima pravico vsebino mnenja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v njegovem poslovnem interesu, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na upravitelja. Upravitelj si pridržuje diskrecijsko pravico pregledovanja in objavljanja mnenj. Upravitelj ne dovoljuje objave mnenj, ki so kakorkoli žaljiva, obscena ali ne predstavljajo informacij o izdelkih ali storitvah portala, ki bi bile koristne za uporabnike portala.

  1. VARSTVO OTROK

Upravitelj na podlagi prijave uporabnika na portal predpostavlja da uporabnik s prijavo sprejema splošne pogoje poslovanja, med katerimi sta zahtevani polnoletnost uporabnika in opravilna sposobnost. Upravitelj ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Upravitelj vidno ločuje oglasna sporočila od drugih vsebin. Upravitelj ne dovoljuje prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so neprimerne ali škodljive za otroke.

Naložbo izdelave spletne trgovine sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.
© 2020 Pivovarna APE | Vse pravice pridržane
Produkcija: 
SMARTEE
envelopephone-handsetmap-marker linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram